Praca magisterska Zarządzanie gmina

Patrzysz na posty wyszukane dla słów: Praca magisterska Zarządzanie gmina





Temat: Koniunkturalny kandydat?

nie sam wójt rządzi gminą-rządzi RADA GMINY!
Słuszna uwaga, biorąc pod uwagę skład rady, to niewiele da się zrobić gdy nie ma współpracy.
Na plus można zaliczyć w tej kadencji znaczny rozwój linii 81. Naprawdę w tej materii dużo zrobiono i tutaj zdecydowanie nie zgadzam się z tymi, którzy narzekają, bo znam kwoty i zasady rozliczeć pomiędzy ZDiTM a UG Kołbaskowo i nie są to małe kwoty. Zajmowałem się tą problematyką w mojej pracy magisterskiej. Podobnie jest z PKS, z którym trzeba prowadzić codzienną walkę a i tak nic do nich nie dociera.
Podsumowując-to jednak zarząd z wójtem na czele ma największy wpływ na pracę urzędu, a co do rady, to pewna jej część popierająca wójta mogła lepiej współdziałać ze wszystkimi, którym na rozwoju gminy zależy. Proszę więc nie traktować rady jako organu, który był przeszkodą w dobrym zarządzaniu gminą.



Temat: Prośba o Pomoc
Zwracam się z uprzejma prośbą o pomoc w przetłumaczenie tego tekstu z góry dziękuje.

STRESZCZENIE PRACY MAGISTERSKIEJ

Tytuł: ORGANIZACJA I FUNKCJONOWANIE RACHUNKOWOŚCI W GMINIE NA PRZYKŁADZIE GMINY
Słowa klucze: rachunkowość budżetowa, budżet, dochody, wydatki, księgi rachunkowe, inwentaryzacja, plan kont.
Organizacja i funkcjonowanie rachunkowości w gminie obejmuje zakres informacji o przedmiocie i funkcjonowaniu budżetu gminy, zasadach rachunkowości jednostki budżetowej, funkcjonowanie systemu rachunkowości. Praca zawiera całą politykę rachunkowości prowadzoną przez Gminę . Prawidłowe stosowanie zasad rachunkowości warunkuje poprawne funkcjonowanie gminy, realizacje zamierzonych celów, oraz zarządzanie środkami finansowymi.





Temat: Muzeum szadkowskie


Sulińska kustoszem? Chyba raczej eksponatem.

No to może dwa w jednym???
Nie za bardzo się żeście zagalopowali? Krytyka krytyką, ale ciut szacunku trzeba mieć. Eksponatem być nie może-chyba tylko jeden taki polityk był w historii - piekłoszczyk Włodzimierz Lenin na Placu Czerwonym. Ale ciekawe byłoby powieszenie zdjęć JE Pani Burmistrz wraz z poprzednikami i pokazanie statystyk w stylu:
-ilości pozwów do sądu/wygranych spraw
-poparcia (tfu...!) "społecznego"
-gaf danego burmistrza i jego współpracowników

Krótko: Pani Sulińska może być świetnym np. sołtysem w Prusinowicach, bo mały obszar miałaby we władaniu i "samych swoich" w okolicy-ale na burmistrza ani kustosza to moim prywatnym zdaniem się nie nadaje. Bynajmniej nie chodzi to o jakieś "uprawnienia" w sensie posiadania "papierów" na prowadzenie bo to bzdura (teraz byle jełop może "papier" po prostu kupić-wystarczy że regularnie płaci czesne na "Wyższej Szkole Dupererolologii Stosowanej" i ściągnie pracę magisterską z sieci, ew. zapłaci 1,5 tys. PLN za napisanie). Mam po prostu na myśli kompetencje i dar organizacyjny (a do tego wcale nie trzeba mieć dyplomu). Widząc sposób zarządzania miastem i gminą zwyczajnie nie wyobrażam sobie dobrej ekspozycji w wykonaniu Pani Burmistrz...



Temat: Współpraca z firmą DrAW
Od ostatniego spotkania z Polskim Towarzystwem Informatycznym w pokoju KSI do wglądu jest wizytówka dr Andrzeja W. przedstawiciela firmy DrAW, który zostawił ją w razie czyjejś chęci współpracy. Zainteresowałem się nieco bardziej związanymi z tym perspektywami, dlatego postaram się nieco przybliżyć postać naszego gościa, zamieszczając niektóre cytaty z jego strony. W zasadzie powinno to trafić do działu Praca i praktyki jakoś nie mam serca.

"Dyplom magistra inżyniera elektronika w specjalności systemy automatyzacji uzyskał w 1982 roku na Politechnice Wrocławskiej. Temat pracy magisterskiej brzmiał: Zastosowanie metody gradientowej do rozwiązywania zadań lokalizacji. Jeszcze w trakcie studiów inżynierskich zaczął studiować na Uniwersytecie Wrocławskim. W 1986 roku obronił pracę magisterską na temat: Elita rządząca w Polsce w latach 1948-1980 i otrzymał tytuł magistra nauk politycznych. W roku 2003 ukończył zaoczne studia doktoranckie na Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu a rok później obronił pracę doktorską na temat: Metody formułowania strategii rozwoju gmin w Polsce."
(http://www.draw.nazwa.pl/dok/index.php?id=20 [wytłuszczenia oryginalne])

Na stronie dowiadujemy się że

"DrAW jest wyspecjalizowaną w zarządzaniu innowacyjnymi projektami niezależną firmą doradczą."

lecz specjalizacja wydaje się dosyć rozległa, gdyż

"Firma DrAW zaprasza na konsultacje zapewniające wykreowanie efektywnych strategii promocyjnych w branży kamieniarskiej."

Ale to nie wszystko:

"Przekażemy wiedzę na temat nowych internetowych technik promocyjnych gwarantujących powiększenie
wielkości zamówień takich na przykład jak unikalne wyróżnienie oraz …
Efektem naszych prac będzie takie zmodernizowanie Twojej strony WWW, że zwiększony zostanie napływ
nowych zamówień. Cena modernizacji strony internetowej według nowych szat graficznych to tylko 299 zł."
(http://www.draw.com.pl/index.php?id=3)

Jeżeli ktoś ma jeszcze watpliwości, czy rozpocząć współpracę z firmą DrAW, odsyłam na stronę www.draw.com.pl



Temat: ="nd();" >Skandal w Jabłonnie- Harry Potter....
Jab.Skandal w Jabłonnie w „ Święto Ofiarowania” 2 luty 2008 r.

Tak można nazwać promocję ksiązki (anty katolickiej) „Harry Potter” w Gminnym Centrum Kultury dawniej był to Dom Ogrodnika (wybudowany za ich pieniądze i pracowali społecznie). Dom odebrano ogrodnikom bez ich wiedzy i zgody. Teraz okazało się, że sprzedano dusze tych ogrodników. Jak to jest możliwa taka promocja w święto katolików (Matki Boskiej Gromnicznej), w bibliotece im. Księdza Jana Twardowskiego, przed pomnikiem Jana Pawła II, przewodnicząca Rady Gminy jest katechetką a jej mąż jest bardzo aktywny przy kościele NMP w Jabłonnie, zatem rodzina Bogiem żyjąca.
Książka jest nie dla dzieci katolików, bo nie jest zgodna z nauką kościoła, który nawołuje „wszyscy jesteśmy stworzeni do świętości”. U Harryego są czarodzieje i mugole (mug-głupek) ci gorsi. Egoizm Harrego jest straszny. Nigdy nie dał nikomu prezentu gwiazdkowego , choć zawsze coś dostawał. Na tych powieściach może wyrosnąć pokolenie skrajnych egoistów. Harry Potter gloryfikuje kłamstwo. On i jego koledzy nigdy nie są karani za to, że kłamią. Co więcej, kłamstwo jest najłatwiejszym sposobem ominięcia kary (zastanawiam się, czy premier Donald przeczytał te powieści- jeśli tak to szybko poznamy efekty). Nie jestem autorytetem w tej dziedzinie, ale odsyłam do wydawnictwa FRONDA
w Warszawie ul. Tamka 45 tel.828 13 79.
Ciekawe jaka to młodzież wyrośnie obok tego centrum. Czy pojawi się taki geniusz jak Grzegorz Kubalski, który mógł studiować w USA. Moja córka z tej samej kasy, która dostała się na wydz. Zarządzania U.W i zajęła dopiero 5 miejsce na ponad 800 kandydatów. Syn dostał się na P.W. wydział elektroniki a pracę magisterską zdawał u profesora, który był asystentem kiedy ja studiowałem na wydz. Elektrycznym w V grupie razem z obecnym mężem pierwszej damy w polityce Hanny Gronkiewicz –Waltz (ps. Kimir Sen lub bufetowa).
Teraz oczekuję na ogłoszenie o organizowanych balach w Wielkim Poście w Domu Ogrodnika.



Temat: Kierunek - Gospodarka przestrzenna
->Mushasi

"Gospodarka przestrzenna

Studia na kierunku GOSPODARKA PRZESTRZENNA przygotowują wysoko wykwalifikowaną kadrę specjalistów (menedżerów) działających w warunkach gospodarki rynkowej i potrafiących dobrze zarządzać miastem, gminą i regionem. Program studiów łączy różne aspekty systemu: człowiek - gospodarka – przestrzeń. Absolwent tego kierunku będzie potrafił kompleksowo ujmować różne zagadnienia gospodarcze, społeczne i przestrzenne, wyposażony będzie w metody i narzędzia konieczne do rozwiązywania problemów gospodarki przestrzennej w skali miasta, regionu, państwa i świata.

Oferowana lista specjalności:

Zarządzanie miastem i regionem
Integracja europejska
Modelowanie i prognozowanie regionalne
Strategie rozwoju zasobów ludzkich w regionie
Ubezpieczenia
Inwestycje i Nieruchomości
Gospodarowanie kapitałem ludzkim w organizacji
Gospodarka publiczna

Absolwent kierunku GOSPODARKA PRZESTRZENNA posiada wiedzę teoretyczną i praktyczną umożliwiającą kierowanie jednostkami terytorialnymi, łącząc kompleksowo zagadnienia gospodarcze, społeczne i przestrzenne. Jest przygotowany do podejmowania pracy w instytucjach naukowych, w urzędach centralnych, wojewódzkich, miejskich i gminnych, w administracji rządowej i samorządowej, samorządach gospodarczych, przedsiębiorstwach użyteczności publicznej, agencjach rozwoju regionalnego i lokalnego itp. Po ukończeniu studiów magisterskich istnieje także możliwość podejmowania pracy w szkołach wyższych."

Więcej na stronie:
http://www.eksoc.uni.lodz.pl/portal/

Wedlug mnie...czyli pod koneic 2-go roku studiów jest to kierunek bardziej ekonomiczny niz zajmujacy sie architektura, chociaz mialam tez zajecia z architektury, projektowania urbanistycznego itp.

Jesli chodzi o zagospodarowywanie przestrzeni publicznej to tak, mozna sie tym zajmowac po ukonczeniu tego kierunku...szczegolnie jesli chodzi o wydawanie pozwolen itp. (jednak bardziej podchodzimy do tego od strony ekonomicznej niz estetycznej)



Temat: BUCMISTRZE od dzisiaj macie ARMAGEDON
Nie mówi się o Zagórzu nic z prostej przyczyny. Pozytywnych informacji o rządach burmistrza i jego zastępcy nie można napisać bo nic w gminie się nie dzieje. Środków z Programów Unijnych jak nie było tak nie ma, bo z pracy w zagórzu zwolniono osoby lub same z niej odeszły które na ten temat miały jakieś pojęcie. Przykładem na to jest osoba byłego Sekretarza urzędu, mieszkańca Łukowego, który obecnie jest członkiem zespołu oceniającego projekty przy Urzędzie Marszałkowskim w Rzeszowie, a więc instytucji odpowiedzialnej za podział środków z RPO WP. Szkoda że na tej liście nie ma eksperta zatrudnionego za duże pieniądze przez Pana Jaworskiego, który oprócz brania wynagrodzenia niczym innym nie zasłynął w Gminie Zagórz. A przecież ten nowy "to taki amerykański miał być" jak by rzekł jeden z bohaterów kultowej polskiej komedii "Sami swoi"
Zwiększenie zatrudnienia w Urzędzie z 29 do 37 osób przynosi rezultat w postaci zwiększenia kosztów funkcjonowania administracji. I powodem do dumy dla burmistrza nie jest, wszak do dziś brakuje informacji an BIP Zagórz o zatrudnieniu syna znanego działacza lewicy z Sanoka Pana Mariana K. Do dziś też na stanowisku dyrektora MGOPS Zagórz zasiada osoba która nie posiada wyższego magisterskiego wykształcenia ani studiów podyplomowych z zarządzania pomocą społeczną.
Brak elementarnej kultury osobistej przejawiający się w wypowiedziach oraz niedotrzymywaniu obietnic przez burmistrza, też nie jest powodem do chwalenia się.
Także portal esanok który miała być źródłem obiektywnych informacji podawanych w trakcie kampanii wyborczej, zamilkł na temat sytuacji w Gminie Zagórz co wynika z fakty zatrudnienia jednego z członków rodziny właścicieli portalu w Urzędzie Miasta Zagórza. teraz zaś widać jak na dłoni etykę dziennikarską oraz dążenie do przedstawiania prawdy przez osoby go prowadzące.
Tak oto przedstawia się lista sukcesów rządów Pana Burmistrza Jaworskiego oraz jego zastępcy po półmetku urzędowania.



Temat: Konsultacje w sprawie ustroju Warszawy


| Mieszkaniec klubu nie zrobi.

?!  A kto zrobi, kosmita ?
Przyjedzie Tyminski z teczka z Kanady i zalozy wielki klub ?
Dlaczego zakladasz, ze zaden mieszkaniec Twojej gminy nie ma na tyle
inicjatywy, checi i mozliwosci, zeby zalozyc klub ?


Chetnie rozwijam:
Pojedynczy mieszkaniec klubu nie zrobi. Musi to byc jakas szersza inicjatywa
prywatna (spolka, spora dzialalnosc itd). Z tym sie chyba zgodzisz - mowie o
klubie muzycznym, a nie o osiedlowym klubie zbieraczy znaczkow, bo takich
jest sporo.

Do tego, zeby powstal klub nie wystarczy miec pieniadze na jego uruchomienie
i ludzi do pracy jako barmani, sprzataczki, ochrona itd. (zakladam, ze z tym
wiekszego problemu nie ma), ale rowniez lokalizacja.
Lokalizacje te mozna odkupic od prywatnego wlasciciela (pod to podciagam
rowniez spoldzielnie i osoby prawne), albo od gminy czy Skarbu Panstwa.
Skarbem Panstwa nie bede sie zajmowal, bo tu sprawa jest niezalezna ani od
gminy, ani od dzielnicy.

Zalozyciele albo beda wykupywac grunty od prywatnych wlascicieli - co jest
kosztowne i niesie za soba koniecznosci takie, jak:
- przekonanie lub wyplacenie odszkodoweania sasiadom,
- dostosowanie sie do wymogow ewentualnego miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego.
To jest oczywiste. Moze rowniez wykupic ten grunt od gminy, co powoduje - w
moim mniemaniu korzystna - prywatyzacje mienia komunalnego, a takze
rozlozenia uzyskanie preferencyjnych warunkow (teraz juz swobodnie
wymyslam - znizki dla mieszkancow Bemowa, korzystniejsze raty, zwolnienie od
podatku od nieruchomosci na jakis okres).
Natomiast w sytuacji dzielnicy o wszystkim decyduje miasto, bo cala wlasnosc
jest w reku miasta, a dzielnice nia tylko zarzadzaja. A miastu - abstrahujac
od roznych grup nacisku wlascicieli sieci klubow w centrum, bo nawet nie
wiem, czy takie sa - srednio zalezy na tworzeniu wszystkich miejsc, jakich
ludzie potrzebuja (w tym klubow) wszedzie, bo to oznacza spadek dochodow z
przejazdow komunikacja miejska i z licencji taksowkarskich.
Troche sie rozpisalem, ale tak juz jest w nocy. A jesli chodzi o zalozenie
klubu przez kosmitow - polecam www.setiathome.pl Kto wie?


| I sądzę, że prędziej klub powstanie w peryferyjnej gminie, niż w
| peryferyjnej dzielnicy.

Bo ?


W wiekszosci moje domysly (nie nazwe ich argumentami) przedstawilem wyzej.
Poza tym planowane budzety dzielnic, w polaczeniu z zadaniami, jakie sa
obciazone, nie starcza na wiele. Wiem - na przyklad - ze Bemowo utraci 92%
dochodow (pisze prace magisterska o Bemowie i dowiedzialem sie tego w
urzedzie). Nie mysle nawet o wspieraniu przedsiebiorcow, ale nawet o
nieutrudnianie im zycia. Jedyny wyjsciem dla dzielnic, w celu uzyskania
pieniedzy na wydatki, nalozone przez ustawe czy statut dzielnicy, bedzie
windowanie oplat w gore do maksymalnego poziomu - dla wszystkich. I za
wszystko.

Pozdrowienia
Jozef Pryzma





Temat: Kandydat na burmistrza
Znalazłem nieco


dr ZBIGNIEW MIECZKOWSKI
NIEZALEŻNY KANDYDAT NA BURMISTRZA DRAWSKA PMORSKIEGO
I DO RADY POWIATU
Urodziłem się 13.05.1952 r. na przedmieściach Szczecina – w Dobrej. Całe moje życie związane jest z nauką, służbą i pracą na Pomorzu Zachodnim. Świadectwo dojrzałości uzyskałem w 1972 r. kończąc Technikum Rolnicze w Płotach. W tym samym roku pomyślnie zdałem egzamin wstępny do Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Pancernych w Poznaniu, którą ukończyłem cztery lata później. Zawodową służbę wojskową kontynuowałem w czterech garnizonach Pomorza Zachodniego: Wałczu, Stargardzie Szczecińskim, Szczecinku i Drawsku Pomorskim. Do Drawska Pomorskiego przybyłem w 1989 r. na stanowisko Zastępcy Komendanta poligonu. Dwukrotnie służyłem w instytucji centralnej MON jakim jest Dowództwo Wojsk Lądowych. Trzydziestoczteroletnią służbę zakończyłem 1 lutego 2006 r. w stopniu pułkownika na stanowisku Szefa Oddziału Planowania i Koordynacji Szkolenia Wojsk Lądowych w Warszawie. Z okresu służby w Wojsku Polskim posiadam liczne odznaczenia resortowe i państwowe. Największą satysfakcję odbieram z faktu odznaczenia mnie „Gryfem Pomorskim” – za zasługi dla Pomorza Zachodniego. Wojsko Polskie stworzyło mi warunki do uzyskania gruntownego wykształcenia. Oprócz szkoły oficerskiej ukończyłem studia magisterskie z pedagogiki, studia podyplomowe z ekologii i psychologii. Wszystkie kierunki studiów ukończyłem z oceną bardzo dobrą. Posiadam także stopień naukowy doktora w specjalności zarządzanie – dowodzenie. Doktorat został wyróżniony nagrodą Rektora Akademii Obrony Narodowej. Od 1999 r. jestem wykładowcą w Wyższej Szkole im. Pawła Włodkowica w Płocku – filia w Kaliszu Pomorskim. Wykładam przedmioty „zarządzanie potencjałem ludzkim w organizacji” oraz „polityka zatrudnienia i rynek pracy”.
RODZINA – POSIADAM WSPANIAŁĄ RODZINĘ. ŻONA – STANISŁAWA JEST PIELĘGNIARKĄ ODDZIAŁOWĄ W SZPITALU POWIATOWYM; CÓRKA – IWONA JEST PSYCHOLOGIEM W PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ; ZIĘĆ – TOMASZ JEST KAPITANEM WOJSKA POLSKIEGO. OD CZTERECH LAT JESTEM DZIADKIEM SZYMONA.
WIEDZA – DOSWIADCZENIE ZAWODOWE, SŁUŻBA I PRACA NA ODPOWIEDZIALNYCH STANOWISKACH ORAZ WYKŁADANIE NA UCZELNI NAUCZYŁY MNIE UMIEJETNEGO ŁĄCZENIA TEORII I PRAKTYKI A TAKŻE ZARZĄDZANIA DUŻYMI ZESPOŁAMI LUDZKIMI. SŁUŻBĘ NA KIEROWNICZYCH STANOWISKACH W SZTABACH I JEDNOSTKACH WOJSKOWYCH ORAZ DOŚWIADCZENIE Z UCZELNI I PRACY W INSTYTUCJI CENTRALNEJ PRAGNĘ TERAZ ZDYSKONTOWAĆ W DZIAŁALNOŚCI SAMORZĄDOWEJ.
NIEZALEŻNOŚĆ – JAKO OSOBA APOLITYCZNA JESTEM W STANIE SKUPIĆ LUDZI O ODMIENNYCH ORIENTACJACH POLITYCZNYCH WOKÓŁ CELÓW WSPÓLNYCH DLA MIASTA I POWIATU. JESTEM SPOZA UKŁADÓW. CZYSTE RĘCE SĄ GWARANCJĄ SKUTECZNOŚCI I ODWAGI W DĄŻENIU DO CELU;
KANDYDOWANIE NA ZASZCZYTNĄ FUNKCJĘ BURMISTRZA DRAWSKA POMORSKIEGO NIE TRAKTUJĘ JAKO TESTU NA POPULARNOŚĆ LECZ JAKO SZANSĘ REALIZACJI NOWEJ MISJI GMINY I UCZESTNICZENIA W KREOWANIU STRATEGII POWIATU. STĄD OBOK ASPIROWANIA NA STANOWISKO BIRMISTRZA UBIEGAM SIĘ O MANDAT RADNEGO POWIATU Z REKOMENDACJI NIEZALEŻNEGO FORUM SAMORZĄDOWEGO „POJEZIERZE DRAWSKIE” – LISTA NR 14 POZYCJA 1.

JAKO PRZYSZŁY BURMISTRZ DRAWSKA I RADNY POWIATU
ZAMIERZAM PRZEDEWSZYSTKIM:
1. STWORZYĆ WARUNKI DO GODNEGO ŻYCIA I PRACY W DRAWSKU POM.:
- równe szanse pracy i powszechność konkursów;
- przetargi nieograniczone jako reguła;
- jawność umorzeń podatkowych;
- szanse powrotów z emigracji zarobkowej.

2. ROZWINĄĆ OFENSYWĘ W CELU POZYSKANIA FUNDUSZY EUROPEJSKICH
3. POLIGON DRAWSKI TRAKTOWAĆ JAKO FILAR DO REALIZACJI MISJI GMINY I STRATEGII POWIATU
4. ROZPOCZĄĆ BUDOWĘ OBWODNICY WOKÓŁ DRAWSKA POMORSKIEGO
5. WSPIERAĆ WSZELKIE INICJATYWY ROZWOJU LOKALNEGO ROLNICTWA I TURYSTYKI
6. ROWIJAĆ SZKOLNICTWO PONADGIMNAZJALNE I UTWORZYĆ FILIĘ SZKOŁY WYŻSZEJ
7. UDOWODNIĆ W PRAKTYCE, ŻE WŁADZA MOŻE BYĆ UCZCIWA – ROZMONTOWAĆ ISTNIEJĄCY UKŁAD

ZAPRASZAM SERDECZNIE WYBORCÓW NA MOJE SPOTKANIA W TRAKCIE, KTÓRYCH PREZENTUJĘ SZEROKĄ WERSJĘ SWOJEGO PROGRAMU.
JESTEM DO WASZEJ DYSPOZYCJI SZANOWNI PAŃSTWO.
GŁOSUJCIE NA LISTY
NIEZALEZNEGO FORUM SAMORZĄDOWEGO
„POJEZIERZE DRAWSKIE”
DZIĘKUJĘ Z WASZE GŁOSY!

Poniżej link do strony.

http://www.zbigniewmieczkowski.republika.pl/



Temat: Ach te konkursy

Jeśli ten nowy pozyskiwacz środków spełnił wszystkie wymagania niezbędne, któe były w ogłoszeniu, to mówie Wam, wielki szacunek dla człowieka!!! Dla mnie to on powinien być conajmniej europosłem. Wydaje mi sie, że facet musi mieć jakieś plecy gdzieś wyżej i dlatego został wybrany. Środki dzieki temu popłyną strumieniem a nasza piękna Nidzica stanie sie żyłą złota

wieści ze strony: http://www.nidzica.pl

Na w/w stanowisko wpłynęło 5 ofert, z których żadna nie spełniła wymgań formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze.

http://bip.warmia.mazury.pl/nidzica_gmi ... ch/wyniki/

czyli nikogo nie zatrudnili, zanim zaczniecie oczerniać kogokolwiek, sprawdźcie najpierw wyniki na oficjalnej stronie, które na bieżąco są zarzucane, jak na razie.

drogi lub droga qqqq tu nikt nikogo nie oczernia , tu sie typuje "najlepszych kandydatów "do zaszczytnych funkcji , forumowicze to bardzo inteligentni ludzie i rzadko się mylą czyli jak napiszą tak jest ( widać mamy posłuch u władzy) to po pierwsze !

po drugie - to informacja na bip-ie ukazała się 20.03.2009 godz.12:35:18 a nasze typowania tak się składa że zakończyły sie przed tym terminem !

a po trzecie - na przyszłość jak coś będziesz miał lub miała napisać to sprawdź dokładnie a nie oczerniasz ludzi na forum !

a chłopak z Działdowa może sobie jeszcze raz startować wszak konkurs nierostrzygnięty ! kciuki trzymać będziemy (przynajmniej ja ) !

Dziekuje z wsparcie i tak dla porównania podam wymagania niezbędne jakie stawiane są inspektorom w Urzędzie Marszałkowskim woj. warmińsko- mazurskiego:

Inspektor (1 etat)
Miejsce pracy: ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn
Wydział: Departament Europejskiego Funduszu Społecznego

a. Wymagania niezbędne:

1. Obywatelstwo polskie
2. Wykształcenie wyższe magisterskie o profilu ekonomicznym
3. Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe
4. Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
6. Nieposzlakowana opinia

Inspektor (1 etat)
Miejsce pracy: ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn
Wydział: Departament Współpracy Międzynarodowej i Promocji

a. Wymagania niezbędne:

1. Obywatelstwo polskie
2. Wykształcenie wyższe magisterskie o profilu: zarządzanie, filologia lub nauki polityczne
3. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata stażu pracy, w tym minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w samorządzie terytorialnym, administracji rządowej lub samorządzie gospodarczym
4. Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
6. Nieposzlakowana opinia

Inspektor do spraw pozyskiwania środków pomocowych - wyniki
Miejsce pracy: Nidzica
Wydział: WYDZIAŁ PROMOCJI, ROZWOJU I BEZPIECZEŃSTWA GMINY

Wymagania niezbędne:

a. obywatelstwo: polskie, państw Unii Europejskiej lub innych państw którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może ubiegać się o zatrudnienie pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
b. wykształcenie wyższe lub podyplomowe z zakresu:

* administracji,
* ekonomii,
* politologii,
* marketingu i zarządzania,
* integracji z Unią Europejską.

c. co najmniej 3 lata stażu pracy w administracji samorządowej.
d. niekaralność za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
e. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
f. umiejętność opracowywania, wdrażania i koordynowania projektów z zakresu pozyskiwania środków pomocowych.
g. znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, problematyki zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych i o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Cywilnego, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Nidzicy.
h. nieposzlakowana opinia.
i. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.

To tak dla porównania poziomów, a poprzeczka w Nidzicy jest bardzo wysoka. Kto da rade temu szacunek;)

Pozdrawiam



Temat: Zgłoszono 5 kandydatur na burmistrza
Ktoś pytał o program Pani Jurczyk (sam byłem ciekaw) i tak się składa że z racji banerka który został mi zlecony do przygotowania jestem w jego posiadaniu. Oto on:


Jadwiga Jurczyk

lat 51
wykształcenie wyższe magisterskie
mężatka, dwoje dzieci

Mam 51 lat. Mieszkam w Praszce od 1977 roku. Tu rozpoczęłam pracę zawodową wraz z mężem. Z miastem tym związałam swój los na zawsze.
W roku 1999 zmuszona zostałam do zrzeczenia się stanowiska dyrektora Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej na rzecz człowieka ze słusznej rządzącej do chwili obecnej opcji partyjnej.
Apeluję do wszystkich wyborców Miasta i Gminy Praszka o rozważenie i rzetelną ocenę kandydatów na radnych i burmistrza przed podjęciem ostatecznej decyzji – oddaniem głosu.
Od wielu lat rządzi tu opcja, której byli i obecni członkowie wstydzą się dziś przyznać do korzeni z których się wywodzą.
Programy wszystkich opcji oraz indywidualnych komitetów wyborczych zasadniczo się nie różnią.
Różnic się tylko mogą sposobem wdrażania ich w życie.
Na szczeblu samorządu gminy powinniśmy uciec od wszelkiej polityki i kumoterstwa.
Osobiście preferuję system pracy oparty na wzajemnym zrozumieniu z radnymi niezależnie od opcji biorąc pod uwagę priorytetowe zadania, mające wpływ na warunki życia mieszkańców gminy, którzy będą ściśle współpracować z całym społeczeństwem (rady sołeckie, odświeżone i otwarte na dobro społeczne instytucje miejskie i wiejskie).

Przedstawiam program, który będę realizować jeżeli zostanę wybrana na burmistrza:
- prawidłowe zarządzanie majątkiem komunalnym
- racjonalne gospodarowanie środkami publicznymi i wykorzystywanie obiektów gminnych
- poprawa warunków życia ludzi samotnych i chorych
- podtrzymywanie tradycji kulturowych naszego regionu
- zwiększenie wymagań wobec ludzi pracujących w urzędach i instytucjach (kompetencje i poszanowanie petenta)
- pozyskiwanie i maksymalne wykorzystanie środków unijnych dotacji
- rozpatrzenie możliwości obniżenia podatków od działalności gospodarczych przedsiębiorstw już istniejących oraz pomoc prawno – ekonomiczną dla nowopowstających firm
- czynienie starań o pozyskanie inwestorów na teren miasta i gminy
- poprawa infrastruktury w gminie (kanalizacja, drogi, chodniki zarówno na wsiach jak i w mieście)
- starania o jak najszybszą budowę obwodnicy komunikacyjnej i wyeliminowanie ruchu ciężkich pojazdów przez Rynek Praszki
- wyrównanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży z terenu miasta i gminy
- wspólne dobro, uczciwość i równe traktowanie społeczeństwa
- koniec ze skostniałymi układami i podziałami w drodze do wspólnego dobra

Przemyśl, zastanów się i dobrze wybierz.

Kandydat Prawa i Sprawiedliwości na burmistrza Gminy Praszka

Jadwiga Jurczyk




Temat: Informacje z regionu



To jest moim zdaniem największy grzech Prezydenta Lubawskiego... Gdy głosowałem na niego ponad 4 lata temu przede wszystkim liczyłem, ze ruszą plany zagospodarowania przestrzennego. Szczególnie pierwsze dwa lata były pod tym względem ogromnym rozczarowaniem Teraz niełatwo nadrobić stracony czas
PREZYDENT MIASTA KIELCE
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Dyrektora nowotworzonego Biura Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta Kielce

Liczba lub wymiar etatu: 1,0

Główne obowiązki:

kierowanie pracą Biura,
nadzór nad opracowaniem projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz jego zmian,
sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem opracowań studialnych i programów przestrzennych w zakresie planowania i zagospodarowania związanych z polityką przestrzenną miasta,
nadzorowanie sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i zmian w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego,
nadzorowanie wykonywania opracowań studialnych i projektowych w zakresie planowania przestrzennego związanych z wdrażaniem polityki przestrzennej, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji drogowej i infrastruktury technicznej,
współdziałanie w realizacji procedury planistycznej związanej ze sporządzaniem lub zmianą miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wykonywanych przez wykonawców zewnętrznych oraz gminy sąsiednie.
Wykształcenie: wyższe magisterskie, architektoniczne

Wymagania konieczne:

co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy :
na stanowiskach urzędniczych w jednostkach administracji publicznej,
lub w służbie cywilnej, lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk Obsługi,
lub w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,
lub na kierowniczych stanowiskach państwowych,
przynależność do samorządu zawodowego urbanistów lub architektów,
uprawnienia urbanistyczne do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności architektonicznej,
znajomość zagadnień z zakresu organizacji i zarządzania, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
znajomość zagadnień prawa pracy,
ustawy o ochronie przyrody,
ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
ustawy o lasach,
ustawy o drogach publicznych,
ustawy – prawo ochrony środowiska,
ustawy – prawo budowlane,
ustawy – prawo wodne,
ustawy o gospodarce nieruchomościami,
ustawy o samorządzie gminnym, powiatowym i o pracownikach samorządowych,
ustawy prawo zamówień publicznych,
znajomość rozporządzeń do w/w ustaw oraz normatywu technicznego projektowania,
posiadanie obywatelstwa polskiego.




Temat: Wybory 2006
Witam!!!
Na wstępie życzę wszystkim bardzo udanego roku 2006, spełnienia marzeń i sukcesów w życiu prywatn i politycznym.
Szanowni Państwo nie mołem sobie odmówić skorzystania z okazji darmowej promocji, tym bardziej, że autoreklama byłaby wyśmiana a tak mam prawo do riposty i odpisania na kilka pytań jakie padły pod moim adredem.
Co do wykształcenia to publikowałem je podczas wyborów w 2002 r, ale skoro pamieć jest ulotna to proszę.
Ukończyłem Wyższą Szkołę Zarządzani i Przedsiębiorczości im. B. Jańskiego w Warszawie kirunek, przedsiębiorczość. Temat pracy dyplomowej:
Strategia rozwoju Gminy Wieliszew
Promotor dr Karbowiak
Ocena 5
Termin obrony pracy: marzec 2002
Za studia płaciłem 330 zł miesięcznie przez trzy i pół roku, oczywiście mówię o studiach licencjackich. Ponieważ w tamtym czasie nie było jeszcze politologi zrezygnowałem ze studiów magisterskich. I jeszcze jedna bardzo ważna informacja studia rozpoczołem wieku 39 lat, byłem najstarszym na roku.
Dlaczego o tym piszę, dlatego, że Ci wszyscy którzy byli albo są w podobnej sytuacji wiedzą co to znaczy i ile to kosztuje wyrzeczeń. Ktoś bystry powie trzeba było się uczyć wcześniej, a ja odpowiem po śmierci ojca nie było mnie na to stać i musiałem zacząć pracować.
Co do cytowanego fragmentu Tygodnika to jestem pod wrażeniem, bo ja mam tylko mój artykuł pt. Moje spotkanie z Janem Pawłem II, który napisałem po śmierci Ojca Świętego, ale tego chyba nie masz? Nie napewno nie masz!!! Bo to by był zbyt duży plus. Pozostałych artykułów opisujących obchody majowe i listopadowe tez pewnie nie masz, ale moja koleżanka je zbiera, bo jest autorem scenariuszy do imprez z 3 maja i 11 listopada, jesli chcesz to cię z nią umówię. I nie mów,że o nich nie słyszałeś, przeciesz zapraszałem wszystkich forumowiczów za pośrednictwem właśnie tego forum, ogłoszeń w Kościele i plakatów.
W tym roku 3 maja gwoździem programu bedzie pokaz akrobacji lotniczych w wykonaniu absolwenta szkoły akrobacji lotniczych w Radomiu, juz dziś zapraszam!!!!
Poza tym, wsztstkie informacje można uzyskać w BIP-ie, bo musisz wiedzieć, że radny nie ma życia prywatnego i można go kopać na różne sposoby, pamiętaj o tym kiedy zostaniesz radnym(tego Ci życzę)
Mistrzem jest TN, który za obsługę medialną dostaje od UM 90 000 zgodę na to poprzez uchwałę podjęła Rada, też o tym pamiętaj!!!
Zresztą co mi tam masz mój telefon i dzwoń, a odpowiem na wszystkie pytania, bo nie mam nic do ukrycia 601 198 495
Co do kandydowania na burmistrza to prawda namawiał mnie Pan Brzeziński i obiecywał poparcie, dlatego, że chciałby zeby przeniść sposob sprawowania władzy z Wieliszewem w którym byłem radnym i do Nowego Dworu i bardzo załuje, że to sie skończyło, bo nikt nie komentował tam pracy radnych w tak złośliwy sposób.
Nie wiem dlaczego chowacie sie za pseudonimami, przecież jasteście tacy odważni w swoich wypowiedziach. Jest również mowa o tym, że radni powinni byc młodzi i zdolni, no to drogi Panie informuję , że w NDM jest młodzieżowa Rada, zapytaj co zrobili dla miasta i jakie mają możliwości.
Dziwi mnie również uwaga o moim zachowaniu, ale myślę, że to jakiś przytyk do mojego pochodzenia społecznego, którego nie wymieniłem bo znów ktoś mi zarzuci, że sie chwalę. Zresztą z Państwa wypowiedzi wynika że,najlepiej jakby radni mieszkali w chatce w lesie, zbierali korzonki i grzybki, na deser jedli jagódki, nie pobierali diet, wyglądali jak jaskiniowcy i pracowali na rzecz społeczności miejskiej. Na tym kończę i czekam z ustęsknieniem na dalsze informacje na własny temat. Okazuje się, że sam siebie nie znałem.

Pozdrawiam,
Tomasz Szymański